Ak chceme hovoriť o optimalizácii stránok pre internetové vyhľadávače (tzv. SEO), na prvom mieste je potrebné vypichnúť skvelý a hlavne originálny obsah. Či už prevádzkujete osobný blog, firemnú webstránku alebo e-shop, jedinečný obsah je základným kameňom, na ktorom sa dá vybudovať kvalitné SEO.

Práve slovo „jedinečný“ je v tomto spojení najdôležitejšie, pretože ak máte obsah, ktorý je rovnaký ako na ďalších 100 stránkach a e-shopoch, nevedie to k ničomu.

Ak predávate a necháte sa inšpirovať štandardizovaným opisom produktu, nie je na tom nič zlé. Nerobte však úkony CTRL+C a CTRL+V (čisté kopírovanie). Vytvorte si vlastný opis produktu, obohaťte ho, doplňte, zmeňte. Len potom budete webstránka s jedinečným obsahom, ktorá má šance umiestniť sa na dobrých pozíciách vo výsledkoch vyhľadávania.

Ak nie ste v písaní obsahu tým najzdatnejším a bojíte sa, že by ste svojimi „prozaickými kúskami“ webu skôr uškodili ako pomohli, nebojte sa využiť služby odborníka (radi Vám s tvorbou obsahu pomôžeme aj v našej agentúre Winmedia, stačí nás kontaktovať)

Samozrejme, nie je obsah ako obsah. Ak ste stránka, ktorá ponúka zatepľovanie objektov, určite nebudete blog na vašej stránke zapĺňať článkami o aktuálnych cenách komodít či nových modeloch automobilov. Obsah musí vystihovať to, čo vaša stránka ponúka, čiže s ním súvisieť. V tomto prípade by ste sa mali zamerať na výhody či nevýhody spojené so zatepľovaním domov, porovnávanie rôznych riešení či opis postupu atď.. Dôležité je, aby ste neobchádzali kľúčové slová, ktoré sa s vašou webovou stránkou spájajú.

Kde písať? Ak máte vytvorenú firemnú mikrostránku, a na príspevky nemáte jednoducho miest, nie je problém, aby ste si do vášho webu nechali zabudovať BLOG. Takéto riešenie vám radi ponúkneme aj my, stačí nás kontaktovať.