Tajomstvo, ako dosiahnuť úspech na sociálnych sieťach, je už dávno známe a „odtajnené“. Zdieľanie originálneho a vysokokvalitného obsahu. Tak znie recept, ktorým na sociálnych médiách dodáte šťavu.

Čím viac „lajkov, tweetov alebo +1 (na Google)” daný príspevok získa, tým viac ľudí osloví. Základným cieľom je preto zdieľať a publikovať taký obsah, ktorý bude doslova samo-šíriteľný a získa si priazeň čo najviac ľudí. Nižšie vám ponúkame niekoľko rád, čo na sociálnych sieťach zdieľať.

 

1. Štatistiky

Ľudia nepohrdnú číslami a faktami, ktoré ich naučia niečo nové. Samozrejme, treba voliť také štatistiky, ktoré súvisia s predmetom vášho biznisu. Ak pôsobíte v oblasti webových technológií, štatistikou pre Facebook alebo Twitter je napr.: Google drží 66 % trhu s vyhľadávaním, Bing 17,3 %. Nielen, že čísla celkovo zvýšia dôveryhodnosť vášho obsahu, ale taktiež podnietia diskusiu.

 

2. Infografiky

Ďalším tipom na osvieženie sociálneho obsahu sú rôzne infografiky, ktoré komplikované dáta, procesy a vzťahy zobrazujú príjemným a vizuálne príťažlivým spôsobom. O tom, že sú tieto vizualizácie obľúbené, svedčí aj ich častá prítomnosť napr. na Facebooku (aspoň z môjho pohľadu). Vďaka dobre spracovaným infografikám sa váš fanúšik dozvie komplexné informácie rýchlo a s prehľadom.

3. Vizuálne príťažlivý obsah – fotografie a videá

Okrem infografík je vhodný aj iný vizuálne príťažlivý obsah, ako sú napríklad vtipné fotografie, zaujímavé (a hlavne nie príliš dlhé) video-príspevky. Viete, že videá sú najviac zdieľané príspevky na Facebooku?  Prostredníctvom videa dokážete najlepšie predstaviť váš príbeh, víziu, značku či výrobok . Môžete zverejniť vtipné videá, inšpiratívne, vzdelávacie alebo propagačné. Dokonca podľa štatistiky je  Facebook v propagácií biznis videí populárnejší ako Youtube kanál. Ako sme už uviedli v úvode príspevku, nezabúdajte, že víťazom je originálny a kvalitný obsah.

Mimoriadne obľúbené sú amatérske fotografie, ktoré sú ľudským pohľadom na váš biznis. Môže ísť pritom o fotografiu akvária v kancelárii, snímok zamestnancov na pracovnom obede a podobne. Ide o príspevky, ktorými si budujete hlbší vzťah s vašou fanúšikovskou základňou. A práve to je cieľ!

 

4. Citáty a myšlienky

Ľudia majú radi výroky a myšlienky, hlavne tie, ktoré ich dokážu povzbudiť a motivovať. Prostredníctvom takýchto motivačných citátov, či už vo forme textu alebo tých, ktoré sú spracované v obrázku, môžete pritiahnuť viac fanúšikov, ale i lajkov a zdieľaní na sociálnych sieťach.  Avšak nezabúdajte, že všetkého veľa škodí. Použite takéto citáty a myšlienky na oživenie a nie na zahltenie vašej funpage.

Citát od Henryho Forda

5. Horúce novinky

Ako posledný tip pre “zdravý” sociálny obsah vypichneme horúce novinky. Uverejnenie real-time informácií spolu s vašim sprievodným komentárom ocení nejeden fanúšik. Priaznivcom, ktorý vás na sociálnych médiách sledujú, dáte zverejnením čerstvých informácií najavo, že v oblasti, v ktorej pôsobíte, si udržiavate nepretržitý prehľad o dianí.

 

Chceš dosahovať na sociálnych sieťach nadštandardné výsledky?

Neváhaj nás kontaktovať prostredníctvom tohto formulára:

5 tipov, ako osviežiť svoj obsah na sociálnych sieťach
5 (100%) 1 vote